Sunday 5 November 2017

Shabbir Bhimani


Verstaan ​​Arbitrage handel met NSE en BSE Arbitrage is die praktyk van die gebruik te maak van 'n verskil in prys tussen twee of meer markte of ruil. In die Indiese markte aandele is verhandel in twee groot ruil NSE (Nasionale Aandelebeurs) en BSE (Moembaai Effektebeurs), wat beteken dat jy kan neem voordeel van die koop van die voorraad in 'n valuta en verkoop dit in ander en sak die verskil as wins te maak. Wait8230; Ons het 'n paar punte om te oorweeg voordat jy 'n arbitrage handel. 1. Arbitrasie is nie 'n Intraday Handel (Koste Wyse) Jy word nie toegelaat om dieselfde voorraad te koop en te verkoop in verskillende ruil op dieselfde dag. Dit beteken as jy voorraad XYZ vandag te koop in NSE, dan is jy nie toegelaat word om te verkoop voorraad XYZ in BSE dieselfde dag. As jy dit doen, kan jy boete van kort verkoop in die uitruil jy verkoop het. Dit beteken dat jy kan net arbitrage doen vir aandele wat jy in jou DP. As jy voorraad XYZ in jou DP, kan jy dieselfde te verkoop in BSE en koop dit in NSE sowel om sak 'n wins, maar dan is jy nie doen intraday handel en sodat jy kan betaal die makelaars van aflewering by jou makelaar al is jy verhandel op dieselfde dag tydsgewys. 2. Laaste verhandel prys is nie die prys vir Arbitrasie As jy sien 'n verskil in prys van 'n paar Rupees in beide die uitruil nie beteken altyd daar is 'n arbitrage. Neem 'n voorbeeld van Weizzmann Forex. Ons sien die prys in BSE as 69,90 en in NSE as 74,90, wat as 'n geleentheid vir arbitrage kan afgelei word, maar daar is geen geleentheid vir arbitrage. Laat my verduidelik waarom. Die groot prys getal wat jy sien is verlede verhandel prys wat beteken dié prys in beide die uitruil is die verhandel prys en nie die prys waarteen jy in staat wees om handel te dryf sal wees. Jou prys sal óf aanbodprys of bodprys wees. Laat ek verduidelik aanbodprys, bodprys en laaste verhandelde prys eerste in eenvoudige terme. Aanbodprys is die prys wat ander bied hul aandele teen. So jy kan koop teen die aanbodprys. Bodprys is die prys wat ander bereid is om aandele te koop teen. Sodat jy kan verkoop teen die bodprys. Laaste verhandel prys is die prys wanneer aanbodprys en bodprys ooreenstem en die handel plaasgevind het. So as jy sien die aanbodprys en bodprys in beide die uitruil hulle Aanbodprys in NSE is 74,90 vir 48 aandele. Bodprys in BSE is 67,30 vir 50 aandele. So as jy die handel te voer dan jou aanbodprys moet 67,30 in BSE en bodprys in NSE wees as 74,90 en dit sou beteken jy wil koop 'n hoë en verkoop lae 'n verlies en nie 'n wins arbitrage. So arbitrage bestaan ​​slegs as jy 'n hoër bod prys en laer aanbod prys in een van die uitruil. 3. Arbitrage Trades moet nooit handleiding As 'n kleinhandel belegger ons dalk in staat wees om 'n paar arbitrage geleenthede raak te sien, maar as jy in die ambagte met die hand probeer om die sleutel, kan die geleentheid weg wees, want daar is so baie groot handelaars wat sagteware hardloop vir die spot so arbitrages het outomatiese en uit te voer die ambagte. As jy dink jy kan hierdie programme spot arbitrages klop, jy is verkeerd. Op die top van dat jy handel dryf met makelaar in tussen jou en die uitruil maar groot handelaars het direkte toegang tot ruil en sodat hulle hoef nie makelaar tussen, eet hul winste en sodat hulle kan arbitrages veel vroeër as ons raak te sien. Deur vroeër hoef ek bedoel tyd vroeë maar prys vroeg. Dit beteken egter nie dat die kleinhandel belegger nie kan handel in arbitrage en kringe is die beste geleenthede vir arbitrage waar as jy voorraad in jou DP en as dit treffers kring in beide die uitruil, kan jy kies om te koop in kring waar die pryse is laag en sodra die koop voltrek word nie, kan jy jou voorraad te verkoop van DP in ruil waar pryse is hoër as wat jy nou net gekoop. Ek het dieselfde in Fame Indië hier 'n geruime tyd terug. finale Gedagtes Vermy spot arbitrage in 'n lae volume aandele as gevolg uitvoering paar handel taai in hulle kan wees. As jy 'n vraag oor arbitrage, kan jy hulle vra in kommentaar hieronder. Religare Review 2C64 "/% Ek het 'n rekening by Religare Securities Beperk en vandag Ek sal al my ervarings met hulle positiewe en negatiewe deel. Makelaarsloon As jy 'n rekening met 'n paar ander makelary huis hulle sal offer wat jy beter makelaars koers. As jy kan onderhandel kan jy selfs 'n 2.5 paise vir handel en 25 paise vir aflewering. (Ten minste het hulle gedoen wat vir my.) Goeie Phone Trading fasiliteit. Hulle gebruik Dieet Odin vir aanlyn handel wat baie goed vir verhandeling. Goeie diens met Uitbetalings en al gedoen pretty much op tyd. bevestiging daaglikse handel oproepe wat ek regtig graag. Hulle gebruik Dieet Odin vir aanlyn handel wat baie goed, maar net vir Equity handel en jy kan nie transaksies in onderlinge fondse om dit te gebruik. Ek is nie seker maar hulle my vertel dat jy kan transaksies in onderlinge fondse met behulp van hul aanlyn-webwerf en ek probeer om dit te gebruik, maar kon dit nie baie maklik vind. Hulle gebruik Dieet Odin wat weer nie heeltemal geïntegreer en jy kan nie jou poste te sien met behulp van 'n Dieet koppelvlak. Goeie Diens vir uitbetalings maar weer is dit handleiding en die stelsel is nie geïntegreer te doen aanlyn oordragte soos baie ander makelaars huise. Ek het 'n rekening by Religare vir 'n jaar plus nou en 'n paar mooi geld gemaak het en so was daar geen vereiste vir betaal-ins en ek het net uitbetalings en so ek is nie seker ek kan nie kommentaar lewer op hul tjek versameling stelsel, maar as dit handleiding is ek seker het daar 'n paar haakplekke wees. Ek stem vir hul diens as gemiddeld ordentlike diens, maar die persoon wat gee jou bel is baie beperk in kennis. Deel jou menings en ervarings oor Religare in kommentaar hieronder. Ek is 'n handelaar, belegger, konsultant en blogger. Ek mentor Indiese kleinbeleggers belê in die regte voorraad teen die regte prys en op die regte tyd. Meer oor my. Ek is nie seker ek die regte persoon om kommentaar te lewer oor die veiligheid van Religare. Hersiening van alle aandelemakelaars Ek of 'n paar van my familielede / familielid 'n rekening in byna al die makelaars en ek sou verkies om my ervaring met elkeen van hulle te deel. Ek sal jou vertel word oor die volgende Motilal Oswal vertroue Geld Sharekhan Religare AnandRathi Ičići Direct Motilal Oswal Makelaarsloon laagste onder die res 3 paise vir handel en 30 paise vir aflewering. Tel Trading fasiliteit Baie goeie en adviseur altyd spore van jou voorraad vir opleiding wat jy maar gebruik te maak van die off-line handel fasiliteit minimum bedrag wat jy moet belê is 1 lac. Online Stelsel Glad nie 'n goeie een. Het nie die opsie van die koop van IPO / onderlinge fonds aanlyn. Service Goeie Doen navorsing oor Baie goeie navorsing en as ek 'n lang termyn handelaar Ek het hulle getref byna meer as 90%. Mutual Fonds Geen aanlyn beskikbaar. vertroue Geld Makelaarsloon NUL maar jy moet betaal 500 per jaar vir die verhandeling van 5 lacs of per 2 maand vir die verhandeling van 1 Crore Tel Trading fasiliteit nie daar amptelik maar hang af van hoe is jou verhouding met die ouens Online Stelsel Baie goeie een. Service Goeie Doen navorsing oor Goeie wenke. Mutual Fonds slegs 'n paar fondse. Makelaarsloon 5 paise vir handel en 50 paise vir aflewering. Tel Trading fasiliteit Nie baie goed wanneer dit kom by 12:59 diens nie, tensy jy 'n baie groot portefeulje. Online Stelsel regtig 'n mooi koppelvlak met alles geïntegreer op een plek Service Goeie. Navorsing ek sou dit beoordeel as 'n gemiddelde en ek het nie gesien hoe baie langtermyn doelwitte is getref. Mutual Fonds Meer fondse dan Vertroue Geld. Makelaarsloon As jy 'n rekening in Motilal Oswal hulle sal offer wat jy 2.5 paise vir handel en 25 paise vir aflewering. (Ten minste het hulle gedoen wat vir my.) Tel Trading fasiliteit Gemiddelde. Online Stelsel Bo Gemiddeld Service Ek sou nie sê slegte. Navorsing het gesien baie van hulle nie tref die teiken, maar hulle is geneig om die tendens positief te kry. Makelaarsloon 5 paise vir handel en 50 paise vir aflewering. Tel Trading fasiliteit Jy kan aanneem sy nie by almal daar Online Stelsel ek nie iets goeds in die webwerf gesien het nie. Niks is geïntegreer en baie foute hier en daar kom. Service Sover my verwagting gaan sy ergste. Navorsing Quick Pick e-pos wat kom is baie goed, maar res is onder die gemiddelde. Jy hoef nie die opsie om te sien 'n vorige navorsingsverslae, tensy jy hulle plaaslik te red. Mutual Fonds baie moeilik om iets te vind. Makelaarsloon Hoogste en sy aroung 7.5 paise en 75 paise en so is nie vir handelaars, maar vir diegene wat die voorraad te koop en hou dit vir eeue. Tel Trading fasiliteit nie daar sou ek sê. Online Stelsel Baie goed geïntegreer met die bank. Service Ek sou nie sê nie bestaan. Navorsing het gesien hulle het dit onlangs begin, maar het hulle nie bekragtig. Mutual Fonds Alle fondse. My persoonlike aanbevelings sou Motilal Oswal en Reliance geld wees, maar jy kan probeer om met ander asook, in die orde van bo tot onder. Geliasseer onder: Review Ek is 'n handelaar, belegger, konsultant en blogger. Ek mentor Indiese kleinbeleggers belê in die regte voorraad teen die regte prys en op die regte tyd. Meer oor my. ShareKhan Review en vandag het ek sal my menings en ervarings met ShareKhan deel. Makelaarsloon As jy 'n rekening met 'n paar ander makelary huis hulle sal offer wat jy beter makelaars koers. Makelaarsloon, hang af van jou vermoë om te onderhandel. Baie goeie Online platform sowel as die Windows-program 8220; Trade Tiger8221 ;. Jy kan alles doen deur gebruik te maak van die aanlyn-stelsel of Trade Tiger aansoek. Integreer goed met jou bestaande bankrekening en jy hoef nie enige ekstra bankrekening te handhaaf. Mutual Fondse / IPO al kan aanlyn gedoen word sonder enige moeite. Mutual Fonds Fooie nul. Ja, jy hoor dit reg. Daar is geen koste om transaksies in onderlinge fondse aanlyn met ShareKhan. As jy 'n portefeulje van meer as 500k jy kan 'n verhouding Bestuurder wat is so goed soos Motilal Oswals Offline rekening fasiliteite te kry. Daar is feitlik geen negatiewe wat ek ervaar en dit is een van die vernaamste rede vir my hele aandeelgebaseerde belegging en handel skuif na ShareKhan. As jy meer wil deel hê moet asseblief deel dit in kommentaar. Jou mening nie net help my met my besluit om alles te skuif na ShareKhan maar ook help om ander mede-lesers. Ek is 'n handelaar, belegger, konsultant en blogger. Ek mentor Indiese kleinbeleggers belê in die regte voorraad teen die regte prys en op die regte tyd. Meer oor my. imtips. co/ Shabbir Bhimani Diegene opsies is redelik basiese beginsels vir enige verhandelingsplatform en daar is niks wat spesifiek op Sharekhan of intraday. Sharekhan PMS Review My eksperimenteer met 500,000 Rupees Om van 'n nie-finansies agtergrond Ek kyk altyd vir die maak van meer geld in aandele en so het ek gedink gaan vir 'n portefeulje bestuur diens of PMS. Ek kon skaars enige inligting of hersiening oor die portefeulje bestuur dienste te vind en so ek is net links met die doen van die eksperimentering myself. In my onlangse resensie oor aandelemakelaars was my top pick ShareKhan en so het ek gedink ons ​​eksperimenteer n PMS met hulle en kyk. Die proses het begin toe ek opgeroep die ShareKhan kliëntediens nommers en het die boodskap dat ek belangstel om 'n portefeulje bestuur diens met ShareKhan en gou die verkope span het my 'n oproep. Ek bevestig dat hierdie oproep is direk uit die ShareKhan span deur te vra 'n paar besonderhede oor my rekening in Sharekhan en ek was seker dat ek direk is in gesprek met die Sharekhan in-huis mense en nie om enige sub-makelaar. Jy sal gou besef hoekom ek hierdie hier genoem. Ek sal deel met julle al my nommers en rekeningstaat as ek dink ek moet so deursigtig as moontlik wees. Om mee te begin Sharekhan bied 2 PMS produkte Fundamentele PMS makelaarsloon van 0,5% met 20% winsdeling na 15% wins hekkie oorgesteek en 'n 2,5% per jaar AMC aanklagte. Tegniese PMS makelaarsloon van 0,05% en plat 20% winsdeling. Nou kyk na die fooie Ek was seker dat geensins Ek sal kies vir fundamentele PMS. As ek kies vir fundamentele PMS ek nodig het om Abel betaal van 2,5%, maar sal 20% van die 15% wins te red. Deur dit te doen die wiskunde 15% wins op 5 honderdduizend Indisch geld is 75.000. Nou aanvaar dat indien ek 'n wins van 15% maak dan vir tegniese PMS 20% van 75,000 is wat hulle my wil sê sal hef 15000 en vir fundamentele PMS Ek sal 14.375 (rofweg as koste kwartaallikse afgetrek) betaal AMC koste maak nie saak wat ek kry . Mark was by 5400 Nifty en ek was nie seker of die regstelling was op die kaarte en so ek besluit om 'n tegniese PMS waar hulle my verseker dat koste is slegs op winsdeling en vir verliese wat hulle hef niks en jy verloor net die klein makelaars bedrag . Afgesien van die fooie fundamentele PMS het 'n hoë makelaars omdat dit hoofsaaklik in die lewering gebaseer terwyl tegniese PMS is meer van 'n verhandeling PMS. Soos ek die gevoel van markregstelling het ek gedink van die handel PMS sal 'n beter opsie as 'n belegging gebaseer PMS wees. So was daar geen twyfel in my gemoed dat ek sal kies vir tegniese PMS en op 21 Julie 2010 my rekening begin en soos verwag het ek begin om belangrike kwessies en dinge vertel deur verkope mense was almal verkeerd sien. Uitgawe 1. verkeerde inligting Die verkope persoon wat my huis (en met die kliëntediens mense wat vir my 'n oproep van Mumbai het na my belangstelling in PMS) besoek het vir my gesê dat ek sal gegee word 'n gebruikersnaam en wagwoord om my portefeulje aanlyn te sien. Na alles gedoen het ek 'n welkome e-pos met net UserID en geen wagwoord. Na 'n beroep op elke moontlike getal wat ek kon het ek besef dat hierdie fasiliteit is ongelukkig nie beskikbaar vir tegniese PMS Tipe Rekening en is slegs beskikbaar vir fundamentele PMS. Ek bevestig dieselfde met die persoon wat my huis besoek vir rekening opening prosedures en sy het bevestig dat in opleiding sy is meegedeel dat kliënte gegee gebruikersnaam en wagwoord vir alle PMS tipe. Die meer ervare man aan my verduidelik alles oor hoekom gebruikersnaam en wagwoord nie gegee kan word vir die handel PMS en al wat ek kon nie veel om dit eens ek was gelaat met geen ander keuse. Die enigste diens wat hulle vir my kon gee was om my tegniese PMS verander om fundamentele PMS as ek het aangedring op 'n login besonderhede, maar ek was meer as seker dat ek nooit sal kies vir fundamentele PMS en so finaal ek sonder login besonderhede. Kan jy beelding Ek kon nie kyk wat gebeur met my geld. Nommer 2. Niemand weet die produk in detail Die verkope mense wat my huis besoek het vir my gesê dat ek in staat was om my insette oor watter sektor en voorrade gee ek meer geneig om maar dan soos verwag niks soos wat gebeur het sal en toe ek vra die antwoord was weer dieselfde hierdie fasiliteit is nie beskikbaar vir tegniese PMS en is slegs beskikbaar vir fundamentele PMS. Die verkope mense selfs vir my gesê dat ek in staat was om die fondsbestuurder ontmoet in 'n maande tyd sal wees en ek het nooit verwag dat dit gebeur, maar dit het my om te glo dat my insette geneem kan word. Die enigste kommer Ek het hier is wat ek wou om te verhoed dat 'n belegging in maatskappye wat handel in alkohol en tabak, maar ek kon nie beheer wat op enige manier. Nommer 3. Lock-in periode My rekening begin op 21 Julie en in 'n paar dae het ek allerhande kwessies en wou my rekening sluit die volgende dag, maar ek is meegedeel dat dit nie moontlik is en wat jy hoef te wees met ons vir volgende 6 maande (lees: gedwing om met ons), want daar is 'n slot-in periode. Ek het n idee oor die uitsluiting in tydperk voor die hand, maar ek dink dat 'n afrit vrag is beter opsie as 'n uitsluiting in tydperk. Ek was gereed om iets op daardie tydstip betaal om te sluit op my rekening, maar ek kon net nie. Nommer 4. geen duidelikheid met Heffings en aftrekkings Sharekhan PMS webblad duidelik vertel dat ShareKhan boeke wins op kwartaallikse basis, maar verkope persoon wat ek het met het daarop gewys dat Sharekhan koste 20% wanneer ek trek my wins. Toe ek vertel van die verklaring wat hulle het aanlyn is nie ooreenstem met wat hulle sê ek het n verskeidenheid van antwoorde. Een daarvan was dat dit 'n nuwe produk (eintlik nie waar nie, want tegniese PMS sub produkte is nuwe, maar nie tegniese PMS as 'n geheel is nuwe) en ander was dat dit na elke 3 maande vanaf die aanvang van jou fonds jy sal gehef word, maar die werklikheid is hulle besweer julle fiskale kwartaal dws Maart, Junie, September Desember Nog 'n ding wat ek dink ek moet noem is dat jy net kan onttrek in veelvoude van 50% van 25k wins, maar hulle hef elke kwartaal op totale wins. Nommer 5. Double Demat rekening Met die soort kwessies het ek met my PMS rekening Ek het bevind dat vir fundamentele PMS jy 'n tweede Demat rekening en jy kan nie gebruik jou bestaande handel rekening gekoppel Demat rekening. Nommer 6. Prestasie van PMS Die 5 kwessies wat ek hierbo genoem kon maklik gewees verteer deur my verskaf het ek 'n goeie opbrengs nie, maar tot my verbasing kon ek beter as wat hulle vir my kon doen nie. Laat ons 'n paar werklike getalle en deel te neem aan 'n paar wiskunde. Bogenoemde kiekie is van die amptelike verslag Sharekhan PMS en jy kan ook kyk na die volledige verslag hier. Ek belê 5 honderdduizend Indisch geld Rupees op 21 Julie 2010 en die op 30 September 2010 is dit 525.646. En ek het 'n absolute opbrengs van 5,13%. Laat ons nou dieselfde met Nifty en Sensex opbrengste vergelyk. Vertroue Geld Review Makelaarsloon Baie innoverende en buigsame makelaars planne beskikbaar. Jy kan jou makelaar te maak as NUL op voorwaarde dat jy betaal 500 per jaar vir die verhandeling van 5 lacs of R 500 per 2 maand vir die verhandeling van 1 Crore. Hierdie opsie is beskikbaar vir my ten minste, en hulle hou aan om nuwe makelaars planne. Hulle het 'n gemiddeld goeie aanlyn-stelsel met baie addisionele sekuriteit. Jy kan Vertroue Geld Kantoor vind baie nabygeleë as hulle baie van hulle en hulle is regtig nuttig in om dinge vir jou gedoen. Hulle het 'n baie slegte telefoon handel fasiliteit en dit het my een keer rondom 15 minute om 'n ambag gedoen met behulp van selfoon te ontvang, maar as jy 'n goeie verhouding met 'n paar kantoor Vertroue Geld mense dinge kan anders wees. Online stelsel het 'n groot probleem wat dit net meld in 'n paar minute en jy moet voortdurend iets ingeteken bly doen. Hulle gebruik word om baie min onderlinge fondse aanlyn bied. Dit het 'n geruime tyd nou toe ek my rekening nul balans met Reliance geld gemaak het, maar nog kry ek baie SMS'e en oproepe wat my vra om te heroorweeg en heropen die rekening. As jy meer om te deel oor Vertroue geld doen dit asseblief in kommentaar hieronder. Ek is 'n handelaar, belegger, konsultant en blogger. Ek mentor Indiese kleinbeleggers belê in die regte voorraad teen die regte prys en op die regte tyd. Meer oor my. Sonu, die plesier is al my en ja sou graag jou mening oor die makelaars hoor so goed. HDFC Securities Review 2C69 "/% Ek persoonlik het nie 'n rekening het met HDFC Securities, maar een van my vriend het dit en hulle het 'n baie slegte makelaar planne wat my nooit aangemoedig om 'n rekening oop te maak met hulle. Hulle het 'n minimum makelaars bedrag van sowat 25 of sodat rupees en dit beteken dat as jy wil om te begin klein hulle mag nie die reg makelaars huis om dit te doen. Afgesien van wat my vriend altyd gebruik om te kla oor die handelsmarges dat dit nie toelaat om my te koop in marge. As jy het 'n beter ondervinding met HDFC Securities (goed of sleg) deel dit in kommentaar hieronder. Hulle bedrieglike afgetrek geld uit my SB rekening as rekening opening aanklagte. Het 'n klagte en dit het vir hulle byna 20 dae om die oorsaak en nou is sy meer as 'n maand kry en hulle havent het my rug met 'n resolusie. 'N Persoon met die naam deepa was baie onbeskof en toe ek vra om my handel rekening te sluit sy baie graag voorsien vir my 'n opsie om selfs my SB rekening te sluit. Wat 'n idiotiese diens wat hulle gekry het. HDFC Securities is 'n grap en hul hoof VK Sharma is 'n nog groter joke. He beweer baie kundige te wees, maar toe hy my ontmoet didnot hy eens weet VST Industries wat so goed gedoen het then. Secondly die calsl HDFC sek aanleiding gee, word vir hulle om verdien onwettige kontant kommissie en kliënte te kry geskroef nadat gekoop teen 'n hoë price. They het my gevra om te koop Cipla vroeë Januarie 2013 by 430.the hoogste Cipla het gegaan sedertdien is 460 / -. Hulle is permanent blackliswted en VKSharmas personeel dws Naresh Revar en Chetan G Patel in Kanjurmarg tak geskik is om slegs koerier aflewering seuns nothering anders. Hoe om ontslae te KYC gebraai jouself Soos per onlangse regulatoriese ontwikkelings, vanaf 1 Januarie 2011, KYC (Know Your Client) is verpligtend vir beleggers wat om transaksies in onderlinge fondse, ongeag die bedrag transaksie. Dit beteken dat jy sal nie in staat wees om enige vars MF aankope te verwerk na 1 Januarie 2011, tensy jy MF KYC voldoen soos per CDSL Ventures Limited (CVL) norme. So kan jy altyd vra jou makelaar om jou vorms te kry en dit vir jou KYC maar as daar geen onderlinge fondse fooie wat hulle kan nie baie nuttig by tye en dus is dit beter jy ook weet hoe jy kan kry jou KYC jouself gedoen. Die proses is eintlik baie eenvoudig. 1. Kry die vorm Die KYC aansoekvorm is beskikbaar by die belegger dienssentrums van die Fonds en CAMS of op enige aangewese punte van Diens (POS) van CDSL Ventures Ltd of kan afgelaai word vanaf jou makelaar, adviseur of AMC. Ek het dit hier opgelaai vir jou om af te laai. (KYC Form Individuele / KYC Form-Nie-Individuele). 2. dokumente Watter dokumente is nodig saam met die KYC aansoekvorm ingedien moet word, is: In 'n onlangse paspoortgrootte foto PAN kaart kopie Spreek bewys (onlangse bankstaat sal werk, maar as jy kry jou bankstaat in e-pos wat jy nodig het om jou bank-tak besoek om 'n oorspronklike een te kry.) Sodra jy die dokumente gereed te dien by CAMS Online kantoor in jou stad. Jy kan die adres van jou CAMS Kantoor hier vind. Maak seker dat jy die oorspronklike dra saam met 'n Xerox afskrif van die dokumente, want by tye wat hulle wil om te kyk met die oorspronklike. 3. Verifikasie Na verifikasie van die KYC aansoekvorm en meegaande dokumente, sal beleggers 'n brief wat sertifiseer hul KYC nakoming ontvang. Hulle gewoonlik gee jou die brief in 'n paar uur 'n maksimum van 24 uur en daar is geen koste vir hierdie verifikasie. Jy kan jou KYC status aanlyn hier te verifieer. Die dag wat jy jou vorm jou status moet verwerk te word en sodra dit verwerk moet jou status geverifieer lid word. Eintlik KYC hoef nie gedoen word by jou makelaars te beëindig, maar 'n paar aanlyn-stelsel nie aanvaar ten einde as hulle hoef nie die data in hul eie stelsel en dus is dit beter om dit gedoen te kry sowel. Sodra jy die brief wat jy kan stuur wat briewe kopieer na jou makelaar te werk. Vir ShareKhan moet jy die verifikasie brief aan 022-24982626 (besonderhede hier) Faks. Ek hoop dit help my mede beleggers. Deel jou terugvoer in kommentaar hieronder. Motilal Oswal Review 2C52 "/% Ek het 'n aflyn rekening met Motilal Oswal Securities Beperk (MOSL) en so my resensie sal wees van die regte pad rekening oogpunt. Makelaarsloon is laagste en dit is nie gebaseer op onderhandeling, maar is altyd op die laer kant vir hulle. As jy enige ander makelaar vergelyk hulle laer die makelaars as jy kies vir digitale kontrak notas maar Motilal bied laer makelaars selfs vir papier kontrak notas en as jy kies vir e-pos kontrak notas net kan hulle die makelaars verder te verlaag. Baie goeie telefoon handel fasiliteit met adviseur hou spore van jou voorraad vir opleiding wat jy maar aan die off-line handel fasiliteit minimum bedrag wat jy moet belê maak is 1 lac. Goeie aanbeveling en dat 'n belegger ek altyd soos die belegging navorsing meer as die handel kinders en 'n paar van hulle wat ek doen aandeel in die blog ook hier. Hulle bied twee tipe rekeninge. Op die regte pad en aanlyn, maar jy kan nie beide hê. Ek het 'n aflyn rekening, maar as ek wil om iets te doen met my PC is dit nie moontlik nie. As ek 'n 'n aflyn rekening Ek het geen ander keuse om onderlinge fondse aanlyn te koop. Baie slegte backoffice koppelvlak en dit net nie baie keer werk. Backoffice aanteken nie werk op die nuutste blaaiers en wat jy nodig het WinXP en IE6 aan jou backoffice grootboeke sien. Ek het 'n rekening by hulle vir 'n geruime tyd nou en die kwessie is hul telefoonnommer net hou op die hele tyd verander. Elke paar maande het ek het 'n paar nuwe liedjies te haal voordat ek 'n handelsmerk kan voer. Alles in ag genome 'n goeie diens te doen 'n paar mooi handel, maar ek is ook van plan om hierdie rekening te sluit vir 'n gebrek aan goeie backoffice koppelvlak. As jy 'n paar ervaring met aanlyn rekening by Motilal Oswal of as jy wil graag meer by te voeg tot die regte rekening review deel asseblief in kommentaar hieronder. 7 Update Julie 2012: Motilal Oswals dienste het vervalle 'n groot mate, veral vir die regte handel en so I dont beveel hom nie meer. Ek is 'n handelaar, belegger, konsultant en blogger. Ek mentor Indiese kleinbeleggers belê in die regte voorraad teen die regte prys en op die regte tyd. Meer oor my. ICICIDirect Review Baie goed geïntegreer met die bankrekening. Baie maklik om te onderlinge fonds en IPO belegging gebruik met behulp van 'n aanlyn-koppelvlak. Oordrag van geld van bank tot Demat rekening en omgekeerd is direkte en maklike. Makelaarsloon Hulle het dit onlangs met 50% verminder, maar tog is dit die hoogste en jy kan nie bekostig om as 'n handelaar. Ten minste kan ek nie. Daar is feitlik geen telefoon handel fasiliteit beskikbaar. Hulle hef jy nog gelde vir die gebruik van web-koppelvlak om onderlinge fondse te koop. Een van die grootste nadele van ICICIDirect rekening is te veel beperkings. Daar is geen ander keuse vir jou om jou geld op grond aankoop verkoop dieselfde dag. By tye wat jy nie die opsie van BTST (Koop Vandag, Sell môre) en niemand kon my antwoord hoekom nie? As jy 'n rekening by ICICIDirect oop die verteenwoordiger sal jy aanbeveel n ICICIBank nul rekeningsaldo maar skielik na 'n jaar of so sal hulle wat nul balans rekening te omskep in 'n normale spaarrekening waar jy nodig het om 'n gemiddelde kwartaallikse balans te handhaaf. So moenie saam met ICICIDirect tensy jy reeds in stand te hou en Ičići Bank rekening en net verkies om vanjaar + beleggings te doen en nie verkies om handel te dryf in die aandelemark saam met belegging. Ek is van plan om my ICICIDirect rekening gesluit te kry, maar die probleem is ek het 'n paar ELSS fondse in my ICICIDirect rekening Ek mag nodig wees om te wag vir nog 3 jaar voordat ek my ELSS fondse kan onttrek omdat oordrag van daardie hel baie moeite sou uit my einde. As jy 'n paar meer ondervinding met ICICIDirect, deel dit in kommentaar hieronder. Ek is 'n handelaar, belegger, konsultant en blogger. Ek mentor Indiese kleinbeleggers belê in die regte voorraad teen die regte prys en op die regte tyd. Meer oor my. Ek is Ravi hier, ek is van plan op te neem CFP kursus in Ičići Direct. Ek sou graag wou weet of sy die moeite werd om te doen Certified Financial Planner in Ičići direkte. Ek is van B. E (ECE) agtergrond, maar wil om te kry in finansies loopbaan. Ičići makelaars fooi te high. To handel slegs R 20 per handel besoek paylessbrokerage /. Geen beperking op die bedrag van quantity. Even MCX en termynkontrakte of opsies wat jy kan handel vir R 20 per trade. Also kry R 2000 afslag. Ek HV gekoop 8220, Ičići Pru vloeibare plan G8221; havng NBW rondom 266.xyz op 28sept2012 vir STD. Vandag het ek opgemerk dat die NBW vertoon in 166.xyz. aangesien dit 'n verlies getoon sodat ek voortgegaan in diepte na die rede vir die NAV om te val uit 266 tot 166. Ek het om te weet dat daar is 'n ander Ičići Pru vloeistof fonds waarvan die NBW is 166.xyz sien. Ek Cross-nagegaan dieselfde op VROL en moneycontrol AnandRathi Review 2C110 "/% Daar is amper niks positief ek gevind het met AnandRathi en dit is nog 'n aandelemakelaar waar jy jouself weg van moet hou. Makelaarsloon As jy 'n rekening met 'n paar ander makelary huis hulle sal offer wat jy beter makelaars koers. Baie swak diens en swak selfoon handel fasiliteit. Om 'n webmeester myself Ek het gevind dat die webwerf baie moeilik om te hanteer. Weereens as die web interface is baie sleg dit moeiliker om dinge te vind en een van hulle om Mutual Fonds. Van nou af Ek al my geld en hoewes uit my rekening onttrek het en dit moet verkieslik deur nou gesluit. As jy meer om te deel oor AnandRathi het doen dit asseblief in kommentaar hieronder. Ek is 'n handelaar, belegger, konsultant en blogger. Ek mentor Indiese kleinbeleggers belê in die regte voorraad teen die regte prys en op die regte tyd. Meer oor my. Hitesh, ek het geen idee met Indië Info Line of Angel Broking maar ShareKhan is nogal ok en ek het gedeel die rede waarom hier shabbir. in/sharekhan-review/

No comments:

Post a Comment