Wednesday 8 November 2017

Swing Trading Wenke Vir Beginners


Swing Trading wenke vir beginners Waardevolle Swing Trading wenke vir beginners Elke maand kry ek verskeie versoeke vir swing handel wenke van handelaars wat net begin. Wat ek doen tipies is maak 'n aantekening van die mees relevante en gereelde vrae en beantwoord hierdie vrae in 'n maandelikse artikel. Hierdie maand Ek het dosyne groot vrae wat verband hou met verskillende onderwerpe en ek sal my bes doen om hierdie vrae in vandag se artikel beantwoord. 1. In jou tutoriale altyd praat jy oor tendense wat 'n helling van 20% op een of ander manier. Hoe presies weet ek of die mark is skuins 20% een of ander manier? Is daar 'n instrument om die helling te meet? Ja, daar is twee instrumente wat jy kan gebruik om die helling van 'n tendens te meet. Nie sal jy die presiese helling te gee, maar beide sal jy sê as die mark is trending of nie. Die eerste instrument wat jy wil om te probeer is die 20 bar of 20 dae eksponensiële bewegende gemiddelde aanwyser. As jy op soek is na 'n tendens opwaarts jy kan kyk om te sien of die mark wat jy die ontleding van verhandel bo die EMO. As jy handel dryf met die kort kant jy wil om seker te maak dat die mark wat jy is op soek na is die handel onder die 20 dag of 2O bar EMO. Jy kan sien in hierdie voorbeeld hoe die mark trending bokant die minimum 20 persent vereiste elke keer die voorraad saamtrekke bo die 20 dag EMO. Elke keer as die Stock Saamtrekke bo die EMO The Stock is trending Sterk In hierdie tweede voorbeeld kan jy sien hoe die voorraad saamtrekke onder die 20 bar EMO. Elke keer as die voorraad saamtrekke onder die EMO die voorraad is skuins minimum 20 persent afwaarts. Ek sou raai die helling is groter as 20% in hierdie spesifieke geval, maar solank as wat jy is meer as 20% óf op of af is jy in 'n trending mark en dis wat die meeste saak maak. Elke keer as die Stock Trips onder die EMO die neiging is sterk Die ander instrument wat jy kan gebruik is die ADX aanwyser. Die Gemiddelde Directional indeks is 'n bietjie meer gevorderde, maar werk baie goed in die meet van die sterkte van die huidige tendens. Die aanwyser het drie verskillende lyne wat daarmee gepaard gaan, insluitend: die Positiewe Directional indeks die negatiewe Directional indeks en die gemiddelde Directional indeks. Die enigste deel wat jy nodig het om aandag te skenk aan die gemiddelde Directional indeks wat nie 'n directional aanwyser. Wat beteken dat dit sal op dieselfde manier of die tendens beweeg op of af te reageer; die uitsluitlike doel van die ADX is om die krag van die tendens te bepaal. Monitor die ADX wat die groen lyn wat jy sien in die prentjie. Let daarop dat elke keer begin bo 20 die mark begin om tendens om te beweeg. Solank as wat die ADX styg en beweeg bo 20 behoort jy in 'n mark dis begin bo 20% tot tendens. Die ATR styg ongeag watter rigting die mark is trending 2. Ek sien jy tutoriaal video handel oor ATR aanwyser. Ek dont weet hoe om die ATR te gebruik vir beide stop verlies plasing en wins doelwitte; kan jy gee my 'n voorbeeld asseblief? Die ATR staan ​​vir Gemiddeld Ware Range en sy een van die min aanduidings dat wisselvalligheid korrek meet. Sedert die ATR meet die gemiddelde daaglikse beweging en verandering van sodanige bewegings is dit ideaal vir stop verlies plasing ten einde te verhoed dat te vroeg gestop uit as gevolg van geraas mark of ewekansige handel skommelinge. Daar is drie stappe om die gebruik van die ATR vir stop verlies plasing en wins teiken plasing. Identifiseer ATR vlakke by die tyd wat jy die posisie te betree. Jy kan sien in hierdie voorbeeld die ATR vlak is duidelik op enige gegewe tyd geïdentifiseer deur te kyk na die onderste gedeelte van die grafiek. Sodra jy die korrekte ATR vlak te identifiseer ten tyde van die inskrywing wat jy eenvoudig vermenigvuldig dit met 2 en trek dit uit jou inskrywing prys. In hierdie voorbeeld het die QQQ n ATR van $ 1,05, so ek sal dié syfer vermenigvuldig met 2 en trek uit my inskrywing prys. Jy kan sien in hierdie voorbeeld waar ek op die mark en waar ek die beskermende stop verlies vlak sowel. Double Die ATR en aftrek Van Jou invoerprijs In hierdie voorbeeld kan jy die presiese dieselfde proses toegepas op 'n kort posisie sien. Ek betree die posisie wanneer die ATR is $ 14,00 en ek dubbel daardie bedrag eerste. Na my inskrywing Ek voeg net dat die getal om my inskrywing prys. Voeg 2 * ATR om jou inskrywing te prys Om die wins teiken te bereken vir die lang posisie sou jy eenvoudig vermenigvuldig die ATR met 4 en voeg dit by jou lang posisie. In hierdie geval aangegaan ons die QQQ by $ 66,70, sodat ons sal voeg $ 4,20 sent tot ons inskrywing prys en dat ons stop verlies sou word. Die $ 4,20 is bereken deur die ATR wat $ 1,05 was met 4 vermenigvuldig. Vermenigvuldig ATR * 4 en voeg by invoerprijs Vir kort posisies sal jy aftrek 4 * ATR van jou inskrywing prys. Sedert Apple Rekenaars by $ 456 is aangegaan sou ons $ 56,00 voeg by ons inskrywing prys en ons wins teiken sou wees $ 400,00 selfs.

No comments:

Post a Comment